Sunday 24 May 2009

Verzwikte enkel

Zo was Gerrit weer eens vrijwillig op de zaterdag in de wei/voetbal wezen spelen. Komt meneer terug met een zere enkel. Het is wat dik, maar hij kan er nog steeds op lopen. Dus gewoon verzwikt.
De zondagochtend staat hij op en kan amper op zijn voet leunen, dus gaan we toch maar even naar het ziekenhuis. Daar zaten we dus, doordat het geen spoed was, 2,5 uur te wachten. ik maakte al een keer de opmerking tegen Gerrit "Als we hier al die tijd zitten te wachten om te horen dat het een verzwikte voet gaat. Dan zal ik maar gaan rennen als ik jou was". Eindelijk was hij dan aan de beurt. na een 45 minuten komt hij naar buiten. Inderdaad, het was een verzwikte enkel. hij had geluk dat ik mild gestemd was die dag. In totaal daar 3,5 uur gezeten. Dag zondag. Hij kreeg krukken mee. Dus hier krijg je krukken mee bij een verzwikte enkel?! Laat ik niet zien dat ze gebruikt worden. Wat een onzin. Lopen en snel. JIJ wil voetballen.

No comments: