Wednesday 20 May 2009

Rugpijn

Het is prachtig weer en dan ga je de tuin in. Even grasmaaien. Na een tijdje wil ik de opvangbak legen in de kruiwagen en met het bukken schiet het flink in de rug. Maar we blijven toch nog even doorgaan, want het grasmaaien is nog niet klaar. Iets later komt er ook nog een man die de verwarming na komt kijken en schoonmaken. Je wil niets laten merken en loop dan ook zo nonchalant mogelijk. Natuurlijk faal je geweldig in het verbergen.
Gelukkig is hij zo klaar en kan ik eindelijk even plat liggen. En daar ging het fout. Dat liggen ging nog wel, maar dat overeind komen. Dit was dus helemaal mis. Dus half kruipend maar het bed in.
Die nacht koste het me 1.13 minuut om van de ene zij op de andere te komen. En dit ging gepaart met pijnscheuten en schelden. Dus ik was echt het zonnetje in huis. Gelukkig ken ik mijn rug redelijk en was ik met de juiste behandeling binnen 2 dagen weer op. Eens in de zoveel tijd speelt die plek weer op. En als ik het dan nog kreeg door iets zwaar te tillen, maar nee het was gewoon met bukken. Zoiets werkt altijd goed op mijn humeur.

No comments: