Monday 26 May 2008

Sales

Ben je blij dat de meeste meubels besteld zijn, krijg je de folder met de uitverkoopprijzen van die winkel. Een weekje later bestellen had veel gescheeld. Volgens Von zou het niet veel uitmaken als ik terug zou gaan. Maar ik blijf een Nederlander en ga het toch even proberen. Eenmaal in de winkel werd ik aangesproken door een jonge meid en had het idee dat ze weinig eraan kon doen. Maar ik werd doorverwezen naar een oudere dame(duidelijk de eigenaar). Ik zag de bui al hangen, want Gerrit en ik hadden het die week ervoor nog over haar gehad. Ze keek zo chagerijnig en je kreeg geen vriendelijke glimlach als welkom. Ze had geluk dat we geholpen werden door een dame die het wel begreep. Maar goed, ik geef niet op en doe mijn verhaal. Ze zou even gaan kijken in de computer. Al snel zag ze dat het toch flink wat scheelde en begon ze gelijk de bestelling aan te passen. Natuurlijk had ik gelijk dat ik terug gekomen was en natuurlijk was het geen probleem. Ze begon zelfs te lachen. Ze was ontzettend vriendelijk en binnen 10 minuten stond ik weer buiten en had ik $1300,- uitgespaard. Maar goed dat ik toch even terug was gegaan. Dus maak ik even reclame: Ga eens kijken bij BAY LEATHER REPUBLIC. En laat je zeker niet afschrikken door een onvriendelijk gezicht.

No comments: