Saturday 17 May 2008

Shoppen

De hele week heb ik me uitgeleefd op shoppen. De meeste meubels heb ik wel gevonden, maar natuurlijk moet je het huis ook verder aankleden. En ik krijg al echt de smaak te pakken. 'Deze schemerlamp is aan de binnenkant beschadigd, kan ik korting krijgen?' Jazeker. En we hebben weer een koopje. Aan de buitenkant was gewoon niets te zien. Ik krijg er steeds meer zin in. 'Ik koop dit allemaal bij jullie. Zit er korting in?' En weer hebben we korting te pakken.
Vooral Nunawading is een heerlijke plek om naartoe te gaan. Een flinke meubelboulevard, waar je echt alles kunt vinden. Zelfs een Outlet. Veel winkels met merken, maar dan net even voor wat minder geld. Ook daar heb ik weer wat koopjes weggesleept.
Van't weekend mocht Gerrit dan even zijn mening komen geven. Gelukkig was hij het met alles eens. Weer een meevaller. Dus het meeste hebben we nu in bestelling. Slaapkamer en huiskamer is ingericht. Voor de eetkamer hebben we alleen nog stoelen nodig. En in de keuken moet ik nog op pad voor tafel en stoelen. En natuurlijk nog veel klein spul. Vooral kook, bak en braad spullen. Dus ik vermaak me nog wel even.
Het enige waar ik vanaf gestapt ben is het bed. Ik vond het toch echt te duur. Dus nu hebben we een basis met matras en maak ik het hoofdeinde zelf. En deze is ook al bijna af. En al zeg ik het zelf, het resultaat mag er zijn. En volgende week gaan we gewoon verder met winkelen. Ik weet het...verschrikkelijk om te doen, maar iemand moet het doen.

No comments: