Thursday 6 September 2007

Een middagje internet/telefoon

Ach je hebt een telefoonnummer dus je gaat bellen. De eerste vraag was of ik een relatienummer heb. Nee dus. Ik had dus het nummer gekregen voor de leden. Dat zijn we dus niet. Ik werd naar de website verwezen. Dan maar even op internet zoeken bij VWA. Van alles te vinden maar niets over de door de overheid aangewezen dierenartsen. Wel van alles over dierenziektes. Na een 45 minuten zoeken raak je wat gefrustreerd. Uiteindelijk besluit ik maar even op wat anders te concentreren.
Dan gaan we maar wat informatie inwinnen bij DTC. Dit is een bedrijf die het vervoer van Spike gaat regelen. Na wat korte vragen krijg ik nu een prijsopgave opgestuurd. Dit gaat al een stuk beter. Ik had gezien op hun site dat ze ook informatie gaven over dierenartsen, dus proberen we het hier maar even. Na een keer doorverbonden te zijn, kreeg ik eindelijk het juiste telefoonnummer. Eindelijk kreeg ik de juiste informatie. Nu weten we wat te doen. Eerst de bloedtest afwachten en dan een afspraak maken.
Soms word je moe van al het regelen en uitzoeken. Vooral als je van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Maar ja, je moet gewoon het doel voor ogen houden en dan gaat het al een stuk beter. En na die tijdrovende telefoontjes/onderzoeken op internet ga je gewoon even flink schelden. Daarna schouders weer recht en weer doorgaan.

1 comment:

Anonymous said...

Hoi,

Ik heb even naar het filmpje van de lyre bird gekeken!!
Echt heel byzonder straks zal ik hem even aan oom henk laten zien die moet eerst voetbal kijken.
Trouwens bedankt voor de informatie
En war fijn dat jullie al zover zijn groetjes