Thursday 5 July 2007

Een geweldig mooie dag

Gistermorgen toen ik beneden kwam lag de post al op de mat. De bank deed ons twee enveloppen toekomen. De eerste was van de spaarrekening dus ging ik ervan uit dat de andere van de betaalrekening was. Maar dit was de eerste keer dat ik blij was met de creditcard rekening. Adelaide had geld afgeschreven. Eindelijk wisten we dat ze ons pakketje ontvangen hadden. Die onzekerheid was dus weggenomen. We hebben nu officieel betaald voor ons visumaanvraag. Nu moeten ze er alleen nog mee aan de slag gaan.
Maar daar hield het niet mee op. Ook zat er een envelop bij van PBNA. Gerrit is GESLAAGD voor de opleiding grondmechanica en funderingtechnieken. Hij heeft dat in ieder geval gehaald voordat we naar Australiƫ gaan. Dit gingen we dus even vieren met gebak.
Intussen ben ik druk bezig met de hal. Het laatste stuk behang is weg en de structuurverf zit er al op. Nu word het alleen nog een kwestie van kozijnen en deuren schilderen. Dan hoop ik dat het intussen het ophoud met regenen buiten, zodat ik daar het schilderwerk af kan maken.

Yestaerday morning I was going downstairs when I saw that the mail had arrived already. We had two envelopes of the bank. The first one was from our savings-account so I expacted that the other one was from our other account. But this was the first time I was happy with the creditcard statement. Adelaide had written down money from the cc-account. Finally we knew they had received our application, so that insecurity has gone. Now it's up to them.
But it didn't stop. There was also an envelope from PBNA. Gerrit had passed his final exam for soilmechanics and foundationtechnique. So now he have his diploma before we go to Australia. Of course we celibrated it with cake.
In the meantime I'm busy with the hall. Wallpaper has gone and the paint is on. So it's only the doors and doorframes left to do. It would be nice if it stops raining, so I can finish the painting outside.

No comments: